donderdag 28 maart 2013

Paaskaartenswap

Swaps, ik vind ze hartstikke leuk!

Ik ben een tijdje uit de 'running' geweest, maar sinds kort ben ik weer wat actiever op Ravelry. Mijn plan is om, wederom, wat meer met mijn blogje te doen.

Maar goed, het ging over swaps.





Zo leuk om lekker aan de slag te kunnen voor je maatje, maar ook de spanning rondom de swap is leuk. Vind ze het leuk (genoeg)? Vindt ze het überhaupt genoeg?

In de periode dat ik een paar weken geleden langzaamaan weer wat actiever werd op Ravelry, werden er 2 swaps aangekondigd, een Paaskaartenswap en een Royal(e) swap. Over de tweede komt een andere keer wat meer. Bij beide swaps heb ik me aangemeld.


Iedereen werd in groepjes van 3 (en 1 groepje van 4) gedeeld, we moesten dus voor 2 personen een klein swapje maken. Het was een budgetloze swap, wat in dit geval inhoudt dat we niet per sé wat hoeven te kopen. Het idee was een paaskaartje met een kleinigheidje en/of zelfmaakseltje.


Ik heb besloten voor beide maatjes hetzelfde pakket te maken. Ik heb op het internet een lief plaatje gevonden en via Greetz een kaart gemaakt. Deze heb ik met een randje omhaakt.



Daarnaast heb ik nog een eierwarmer gehaakt. Beide dames hadden paars als lievelingskleur, dus ik besloot in die kleur te blijven.



De dag voor verzenden kwam ik nog enorm leuke eierhangertjes tegen, toevallig nog in de kleur paars. Voor dat kleine bedragje mochten ze ook wel mee. Het pakketje heb ik afgemaakt met lekkere chocolaatjes. Het ene gezin bestond uit 4 personen, het andere gezin uit 6 personen. Dat kwam goed uit, ik had 10 chocoladekonijntjes!


Vandaag heb ik op het forum gelezen dat beide dames het hartstikke leuk vonden. Kijk, daar doen we het voor!

[ Patroon van de eierwarmers komt van deze site ]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten